Friday, July 17, 2015

Sissejuhatus

Ma olen 14-aastane Tallinna Kalevis jalgpalli mängiv poiss. Mulle anti võmalus minna Ameerikasse jalgpalli mängima ja uusi kogemusi saama. Siin ma nüüd olen Palo Altos. Ma mängin koos Stanford Soccer Club-iga. Ma olen meeskonnas nimega Fireballs. Mu treener on Vava, kes on pärit Brasiiliast. Ma peatun erinevates peredes.

16. juuli

Esimesel päeval sain ma ise treener olla. Palo Altos oli linnalaager, mida korraldas Stanford Soccer Club. Lapsi oli väga erinevas vanuses alates 4-aastastest kuni 12-aastasteni välja. Paljud lapsed käisid juba trennis, kuid oli ka neid kes polnud varem trennis käinud. Päev oli pikk ja laager algas 8.15 ning lõppes 16.30. Lapsed jagati kahte gruppi vastavalt vanusele. Noorema gupi lapsed olid 4-8 aastased ja vanemas grupis olid 9-12 aastased lapsed. Soojenduseks kõksiti natuke ja seejärel tehti harjutusi, mis arendavad tehnikat. Pärast seda hakati erinevaid mänge mängima. Esimeses mängus tuli näiteks pall kinni püüda, otsida vaba mängija ja õhust jalaga pall talle lüüa. Värava löömiseks pidi palli otse õhust tabama ja värava poole suunama. Joogipause tehti väga tihedalt, sest temperatuur võis tõusta kuni 28 kraadini.

17. juuli

Teisel päeval läksime ratastega San Franciscosse. Me sõitsime mööda rannajoont rongijaamast Golden Gate-ni. Möödusime lahe sillast


ja Alcatrazi-st.












Lõpuks peale kahe tunnist sõitu jõudsime Golden Gate-ni. Meil kulus pool tundi selle ületamiseks. Siis otsisime koha kust praamiga teisele poole lahte saada. Veel viimane pilk Golden Gate-le ja läksime tagasi.
Tagasiteel sõitsime läbi Stanfordi ülikooli linnaku. Terve rännaku giidiks oli meil Stanfordis õppiv Eesti tudeng Jaak Joonas. Ta on kergejõustiklane.










Peale seda hakkas Futsali trenn. Futsal on sisejalgpall. Seal tutvusin esimest korda oma meeskonna kaaslastega.

1 comment:

  1. Tere Mikk, the pictures look all very nice. Take care of yourself and enjoy your stay! I'll follow as much as I can:) Coach Yusuf

    ReplyDelete